teamridning

Alla inlägg under september 2012

Av Frida o Wilma - 29 september 2012 11:00

hejhej! nu lyssnar jag på världens roliga video låt..... BAMSE! HAHAHAHAHA!!!!! asså den är så jävla rolig! åå titta själva!!! jaja men sök på bamse och lilleskutt på youtube och klicka högst upp! asså jag garvar fortfarande! men iaf så kommer jag inte kunna blogga på 1 vecka!!!! om 4 dagar åker jag till side! (turkiet) ÅÅÅÅÅÅ! Hejdå svergie! jaja men gå in på Bamse och lilleskutt på youtube och kommentera detta inlägg om du garvade eller as garvade:P! jaja hejdå XoXo wednesday! (wilma)

Av Frida o Wilma - 19 september 2012 14:16

hejhej! nu är vi tillbaka:)  skulle ha bivit video blogg i går men frida sa att de blev nå krångel med datorn (somvanligt) jaja men vi kanske ska åka till baduset i da så tjaotjao!   XoXo wednesday<3<3 

 

 

 

 

 

Puss alla läsare<3<3

Av Frida o Wilma - 12 september 2012 17:14

Japp en lite lång paus men börjar snart ifgen så sluta int eläsa bör jar nån gång o oktober typ 1-2 okok?? :P Men bye bye bloggen!!!!!!! <3 Fast kanske vill blogga i mon här så sluat inte lä!!!! <3

Av Frida o Wilma - 7 september 2012 07:29

jaa bloggen W o jag har fått skåp osådär men jag ska till badhuset snart..... sen efter skolan ska jag va med W <3 

Sorry att jag inte hinnr blogga men PUSS PUSS <3

Av Frida o Wilma - 5 september 2012 19:29

hej Bloggen :p Ja som rubriken menar så hafr jag varit i stallet o tittat när Ellen o Linnea har hoppat!! Ellen hade Lyster <3 O Linnea såklart Salle " Salvito" 

Lyster o Ellen var super <3

Lionne ao Salle var oxå Super duuuuper <3 

Så söta!!

Nyss åt jag men innan det så badade jag med emil <3 SÅÅ Söt " min lille bror" 

 Men hej då Bloggich :* 

 

 

              xoxo friday

Av Frida o Wilma - 4 september 2012 07:15

hej bloggen!! Ja har sov morgon eller va man ska säga eftersom ja är sjuk!! Men jag kliver upp kl 7 -.-

Ussh...

Nu sitter ag o tittar på tv o bara slappar med ont i halsen...

ska försöka få pappa att åka till hanssons sen o köpa mat där<3

jag ska kanske Tävla Kiara på Höst om hoppet... 

70 men vet inte om jag vågar med henne!! :/

Vi får se ska prata med annki! ;)

Undra om jag får?? <3

 

                                            xoxo friday

 

Av Frida o Wilma - 3 september 2012 19:25

hej bloggen!! Nu har jag blogg på nattstad <3 men såklar glömmer jag ej denna <3 det har gtt bra nu så ajg slutar ej blogga på denna <3 men bloggen heter: http://www.nattstad.se/fridanielsen

 

Läs vetja men lämna inte denna <3   

 

 

Love u W    xoxo frida

Av Frida o Wilma - 3 september 2012 15:50

Tjenar Tjenar Bloggen <3 Är sjuk -.-

fick åka hem från skolan osv....

TRÅKIGT .-.  Men men!!

Funderar på om jag ska skaffa en blogg själv oxå som W har...??

Så kan jag blogga mycket på den här och den där1 <3

Vi får se!! <3

 

 

 

George!! HRS söta heest! <3

 

 

xoxo friday night <3

Presentation


Tjena vi är 2 tjejer på 11 o 9 år o Älskar djur Speciel kaniner hundar o Häsatar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att vi ska lägga ut mer??
 Videosar
 Bilder på oss o djuren
 prata om våra liv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards