teamridning

Alla inlägg under augusti 2012

Zam

Av Frida o Wilma - 31 augusti 2012 20:56

HEEJ bloggen <3 

I dag så var jag i skolan.. Trööögt.

men efter det så åkte jag med en som heter emma ( äslder än mig) 

Då red jag han i dressyr! Hon lärde mig ;P

 Så himmla kul men hoppning är bääääst!

o derssyr :D :P

Jag fick oxå träna att lasta :D

Gick faktiskt ganska bra :D

Men       xoxo frida

Av Frida o Wilma - 31 augusti 2012 07:16

Heej :D Bloggen. Jag har haft världens  bästa ridlektion i går!

JAG HADE KIARA! 

Annki berömde mig hela tiden o bah bra där,duktigt, osvosvosvosvosvosv...

Såå kul!

W o Jag hade  bärldens bästa ridlektion :D 

 




 Bilderna är inte tagna nu, förut!!



xoxo friday :D

Av Frida o Wilma - 29 augusti 2012 19:52

Heej bloggen <3 you are the straw to my beary! <3

Diggar muciken!1 Baby!

älskar den o idag var jag med Nora <3 

vi va lite i stallet o sen satt vi vid datan hela tiden!!

http://www.youtube.com/watch?v=uS1tANO_s5E


Bääääääst!!

Bääst!

Men fråga snälla fråha! ?

har vi inga läsare eftersom det inte blir nå frågor eller är ni fega :p 


BAby




XoXo friday

 

Av Frida o Wilma - 29 augusti 2012 15:25

hejhej! igår tog jag hål i örona i hofors!!! så himla kuuul!! o föresten så kommer ni få va bered på att jag inte kommer blogga VARJE dag!! men ska försöka så fort det passar! fast det passar ju inte alltid!! men iaf så ska jag till kusinene flora på 4 års kalas idag!! ska bli kuuuul<3<3<3 menmen iaf så kommer tyvärr ingen bild idag på mig och mina ÖRHÄNGEN<33333333333333                                 
        XoXo wednesday<3

Av Frida o Wilma - 29 augusti 2012 07:16

Fråga Fråga!! :p Men idda ska jag va med Nora

En av mina bästisar ( men W är bäst) :P

MenMen Vi ska nog till stallet för hon har blivit skötare! 

Påm  cindy!! <3

Men sen vet jag inte va vi hittar påååå :*

Men har inget att skriva onm så    Hej då bloggen!

 

 

 

 

           xoxo friday        

Av Frida o Wilma - 28 augusti 2012 14:45

Hej bloggen!! I dag så ska W ta hål i öronen :P Söötiz! 

Så jag ahr ingen sötiz unge att va med :p men iaf

så hade jag skit ont i foten i da osv...

TRÅKIGT!!

O i skolan så ahde vi ett test stavning! -.-

Men vår lärare på minde oss flicor att ta med oss vaksinerings ( s) lapparna!1 Mot livmoderscanser :O 

Såå läskigt men nu ligger jag hemma o slappar skööönt men jag har lite ont i huve-.- 

 

 

men     bye bye bloggen

 

 

 

                             xoxo friday

Av Frida o Wilma - 27 augusti 2012 07:23

Heej Bloggen!!  Jaa juste jag ska ttill stallet i dag men varför?? 

Joo juste jag är stallvärdina!!

Yes Baby Stallet i dag oxå :P

Igår så fick jag en tröja av W <3 

Sååå underbar <3 

Såklar köpte W en lika :p

Men så pratade vi osvosvosvosvosv!

men nu ska jag snart till skolan :p

 

 

Kram 

'

 

 

xoxo friday

Av Frida o Wilma - 26 augusti 2012 15:50

Heej bloggen har inte kunnat skrivit, men har sovit hos W o sen har jag ridit lyster i går o  i dag Farin <3 Super var det!

nu har jjag duchat o lagt mig i sängen o bara slappat!!

W skulle i väg o handla eller nått så ja e ensam :'( 

Men Men sånt är livet så mycket falsket osv :P

Men ni läsare?? Vi ska nu ha en fåge månad till sista septembe så vi under den långa tiden svarar på alla frfågor osv!! 

 kram Kram 

 

 

                         xoxo frida

Presentation


Tjena vi är 2 tjejer på 11 o 9 år o Älskar djur Speciel kaniner hundar o Häsatar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att vi ska lägga ut mer??
 Videosar
 Bilder på oss o djuren
 prata om våra liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards