teamridning

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Frida o Wilma - 21 augusti 2012 20:47

Tjena Bloggen :P  Idag så var ju första Skoldagen för mig o W -.- 

men den var väll OK...

Men om 2 dar blir det ridning WiiiHooo haha:P 

men har köpt ett nytt sim-kort o en snygg telefon men den är "gammal" typ lite ny HAHA

Men nu sitter jag o Tittar på Robinson :D

Men  undra om jag får Kasmir <3 + jag ahr ju blivit skötare på Kiara en D ponny <3 Men kasmir I LOVE YOU FOREVER :P 

Men har typ inget att skriva om eller joo i mon ska jag va med Ellen osen ska jag med o titta på hennes lektion( s)..

 

                      XoXo Friday

Av Frida o Wilma - 21 augusti 2012 16:59

hejhej! W här! har försökt ringt F JÄTTE länge nu.... för att hon hade ringt! jag va på fritids!! förlåååååt F!!! visste inte att jag skulle va där! Ring gärna om du ser detta! men iaf så tänkte jag hur ett liv skulle vara utan hästar... och svaret blev såklart: Teamridnings värsta mardröm! tänk ett liv utan hästar :0!! HJÄLP!! får INGEN bra känsla när jag tänker på det!!! OOOO!! men iaf så har dagen i skolan vart bra idag och vi skippa skogen!!! kör den i mon istället!! menmen! hoppas att ni har haft en bra dag som jag!! men här kommer en bild:   XoXo wednesday

Av Frida o Wilma - 21 augusti 2012 07:21

Hej bloggen...-.- Skolan börjar o jag har apsolut ingen lust att åka dit...

Men men...

det roliga e ju att det är sista skol året på skolan o att träffa kompisar men specielt att Ridningen.....

BÖRJAR      Yes Yes Yes Haha!!

Är lite förberäd  ändå.

Hoppas att ni får det bra på skolan -.- 

 

Blev ett kort inlägg men men....

 

 

 

 

XoXo friday

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena vi är 2 tjejer på 11 o 9 år o Älskar djur Speciel kaniner hundar o Häsatar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att vi ska lägga ut mer??
 Videosar
 Bilder på oss o djuren
 prata om våra liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards