teamridning

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Frida o Wilma - 23 augusti 2012 19:53

Heej Bloggen!1 På ridningen gick det så där... VAr på väg att svimma för jag har ju ramlat av men häst som heter prego o jag hamnade på akuten osv osv.. så jag fick röster o kroppen sjönk ihop osv.. ussh men efter det så gick det super!!!!!!!

I love Junior <3

o för W gick det super!! 

Love you din underbara unge! SÖÖÖÖTIZZ

 

Linnea H o Junior ( hans skötare)


 

 

XoXo friday  <3

Av Frida o Wilma - 23 augusti 2012 07:21

hejhej! W här!! idag är det ridning för ANNKI ANDERSEN!!! OOOO! Taggad?? svar:- kan du hajja!! men iaf så har jag ju ridit med mamma.... så inte så taggad för å lixom sitta på hästen då;) men så klart att lära sig nya saker!! haha! jaja men hoppas att jag får ha bästa lyster!! I <3 you!! Okej men ses sen så BYEBYE!! XoXo wednesday!!

Av Frida o Wilma - 23 augusti 2012 07:01

Hej bloggen;D,som deet står i rubriken det Regnar ut!!

Ovanligt?

Svar: Neeeeeej -.-

Är så Himmla iriterad på detta regn o allt! 

KAn man inte få en vecka med sol??

Men ridningen är i dag o jag är super taggad!

Nu gör vi HRS! Men som tur va så får jag åka till skolan med min Kära pappa :P 

Hoppas att vi får ta det luhnt i dag o slappa men jag tror att det blir JOBBA JOOOOBA JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBA -.-

 

 

 

 

Salvito! <3 Ellen o Linneas Häst!!

 

 

 

XoXo Friday


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena vi är 2 tjejer på 11 o 9 år o Älskar djur Speciel kaniner hundar o Häsatar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att vi ska lägga ut mer??
 Videosar
 Bilder på oss o djuren
 prata om våra liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards