teamridning

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Frida o Wilma - 20 augusti 2012 17:46

  Hej! SJUKT länge sen ja blogga... men tur att ni har frida som bloggar morgon o kväll!! men iaf så red jag med mamma idag!!! JÄTTE ku!!  okej men iaf så måste jag sluta nu:( byebye!   XoXo wednesday

Av Frida o Wilma - 20 augusti 2012 15:45

Heej bloggen... Jaa nu börjar skolan -.-  Men jag kommer blogga lika mycket o kanske mer :D Men det som är roligt är att ridningen börjar, träffa kompisar o det är sista året på Lillån <3 HAHA

Men sen är det där meed allt annat som e trööökigt -.- jobba,läxor osvosvosvosvosv!  

Ni kanske tycker att bloggen är tråkig,inget nytt men iså fall får

ni skriva till oss...

Komentarer , frågerutan

Vi svarar Vi lovar :P :* Men i gävle var vi i en park en stund o sen åt vi Lunch igeee mer..Så jag har tyvär inge mer att berätta.

 

XoXo Friday 

 

 

 

 

 

 

 

Av Frida o Wilma - 20 augusti 2012 08:55

Tjena bloggen  som ni ser på rubriken så ska jag till Gävle!!

Vi ska bara äta lunch med nån osv... o sen ska vi hem o fiksa saker till skol starten :P Vi har ju typ picknik -.- Aja men nu är vi STÖRST på The School :P men just nu sitter jag o bloggar o 

facebookar ;)  men aaa jag sitter oxå vi Höölks tidningen o vill ha massor av saker :P men har typ inget att skriva om så här är en Morgon bild :


God Morning




             XoXo friday

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena vi är 2 tjejer på 11 o 9 år o Älskar djur Speciel kaniner hundar o Häsatar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att vi ska lägga ut mer??
 Videosar
 Bilder på oss o djuren
 prata om våra liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards