teamridning

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Frida o Wilma - 19 augusti 2012 20:12

Heej bloggen är skit trött o allt!! :P men iaf så gick det väll bra att va där men  deet vaar så HIMMLA varmt hih men man ska inte klaga :P 

Orkar typ inte blogg men ska försöka!!

W har inte haft TID men men  hon kommer försöka nui hihi men här är en bil jag gjort :D:

     

 

 

 

 

 

 

                  XoXo friday


Av Frida o Wilma - 19 augusti 2012 09:57

HEJ alla läsare!! Som ni ser så har jag gjort en header SNygg va?? Komentera gärna om vad ni tyckte :P Men ja nu så ska jag snart till The best ever ( stallet) Lägger ut fotton om somsakt inte KAMERAN döööör -.- Men undra om W inte har internet hos Jonas( hennes pappa) för det är bara jag som skriver... Ähh spela roll!! Men  har inte så mycket att skriva om.... en bild hur jag ser uuuut! :


Jag vet ska börja lägga ut varje dag hur jag ser ut Men bara kanske om min data kan fatta det Hihi men

 

 

 

XoXo F :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena vi är 2 tjejer på 11 o 9 år o Älskar djur Speciel kaniner hundar o Häsatar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att vi ska lägga ut mer??
 Videosar
 Bilder på oss o djuren
 prata om våra liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards