teamridning

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Frida o Wilma - 7 augusti 2012 18:12

Tjena tjena bloggen! imon åker jag till kålmården:D! ska bli kuul! pappa har nyss laddat upp 3 filmer på mimn dator som v ikan kålla på:D! (rio, trassel o smurfarna/inte täcknade smurfar) :D! haha:D! så datorn hänger med på resan imon:D! men iaf så kommer det både bli kul o tråkigt imon:/ det roliga är att vi ska åka o det tråkiga e att ni inte kommer ha något att läsa på ungifär 3 eller 2 dar!! bara så att ni vet!! så att ni inte tror att vi fullständigt skitit i denna fina blogg:D nejnej!! det kommer ej att hända!! menmen!! nu måste jag säga hejdå.... men här kommer lite bilder på mig som jag knäppte för någon minut sedan:      XoXo wilma   


Av Frida o Wilma - 7 augusti 2012 09:18

Tjena Tjena Bloggen! Frida här :P Ja jag har typ nyss vaknat och är skit trött!! ska snart ring W o vi ska Maila :P Men här kommer några bilder från danmark på HÄSTARNA <3:

           

Ganska fina bilder va??   Har inget att skriva om så Bye Bye      XoXo Friday :*

Av Frida o Wilma - 7 augusti 2012 08:24

god morgon! ligger i sängen o bara trökar!! pappa är o tränar o my sover/sjunger:D! men iaf så efter som att det är morgon så finns det inte så mycket att skriva om! kan ju inte precis förklara vad som hände under natten... eller??? nej! det går inte om man inte har filmat heeela natten o sen tittat på den!! men då skulle det vara en lång film!!:)! vet inte riktigt vad jag ska skriva om så hejdå!  XoXo wilma!    Bilder:      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena vi är 2 tjejer på 11 o 9 år o Älskar djur Speciel kaniner hundar o Häsatar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att vi ska lägga ut mer??
 Videosar
 Bilder på oss o djuren
 prata om våra liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards