teamridning

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida o Wilma - 17 augusti 2012 09:33

hejhej! förlåt att jag inte ha bloggat!!! försökte igår men kom på att vi skulle va ute (fint väder)! My sa en sak igår som va helt rätt<3 hon sa:- Det är så här en sommar ska va!! Bra sagt!! men iaf så red jag o mamma igår! va jätte kul!! suuper väder för en rid tur! hoppas de blir fint i mon o på måndag! haha ska rida då också!<3<3 iaf gick super bra igår!! Jag måste kliva upp kl SJU i mon!! shit!! ska rida med mamma så tidigt!!<3<3 I  Horses and rabbits (och alla andra djur förutom sniglar och spindlar!!) jaja men iaf så va det här mitt inlägg på så himla länge!! men hejdå!!


XoXo Wednesday (wilma)  

Av Frida o Wilma - 16 augusti 2012 18:28

Tjena Bloggen Friday Här ska sova hos Ellen o Linnea Super kanske blir ett kvälls dopp :Dmen jag skriver så klart i mon om vad vi gjorde o allt!!  

jag med miitt långa här :P  men i dag var jag med Linnea o ellen o träffade Salvito SÅÅÅÅÅÅÅ Söt kommer ut bild senHIHI  Man kunde säga salle puss så pussade han en typ SÖÖÖÖÖÖÖT Men så kom hästarna hem o alla bah ÅÅå där kommer de o ååhh såå sööt!! Jag bah  kasmir är ju här så jag beöver inte bli så glad :P Men i da fyller Linnea år 


 




Puss ninis o läsare    XoXo frida

Av Frida o Wilma - 16 augusti 2012 08:42

Tjena bloggen i dag ska jag ju va med Ellen o Linnea!! Hipp Hipp Hurra Linnea fyller år :* Kramis!!

Vi ska nog till stallet o sen ska vi BADA KAnske hihi :

 

Snyggt va?

 

 

Men jag skriver nog i kväll så KRAMIS KRAMIS 

 

        XoXo Friday

Av Frida o Wilma - 15 augusti 2012 21:38

Tjena Har klippt håret kort :D ni får se en bild kanske i mon!!hoppas atty det blev finnt!! Har varit o badat med W o hennes fam. kallt men skönt :)

I  mon ska jag va med bÄSTA linnea o ellen ( linneaklan.blogg.se)  ( ellenklang.devote.se)

BÄSTA bloggarna. Ska bli så kul att va med de i gen Kul Kul Kuul :D Skriver i morgon på morgonen o eftermiddagen!! 

 

 

XoXo friday

Av Frida o Wilma - 15 augusti 2012 09:04

Tjena bloggen F här!! :*jaa jag ska till frisan:O hi men undrar om jag bara ska toppa mig eller om jag ska fiksa en frissa HAHA :P Vad tycker ni?? 

Igår så badada jag o W ju o vi var i forsen o vi åkte SKI fort det var så himmla kul ;)

O så åkte vi ruchibanorna ( den gula)

Inte dne röda A

                    L

                   D

                   R

                   I

                  G

                                     Men vad ska jag prata om??hmm jag kan väll skriva mer när jag kommer hem :* 

 

 

 

 

 

 

                        XoXo Friday :*

 

 

 

 

 

 

Världen fulaste bild :P 

Wii

Av Frida o Wilma - 14 augusti 2012 20:15

Tjena Bloggenn har varit på badet i dag då var jävligt kul :P Önskar att jag tog bilder men tvär :D Vi gjorde allt på badet :P I LOVE IT <3

O W med ..... hihi Har inte mycket att skriva men skriver mycket mer i mon :P

Av Frida o Wilma - 14 augusti 2012 09:02

Hej Hej Bloggen idag så ska vi till S 

                                                 A

                                                 N

                                                 D

                                                 V

                                                 I

                                                 K

                                                 E

                                                 N

                                                 S

 

                                                 B

                                                 A

                                                 D

                                                 H

                                                 U

                                                 S

 

 

sKA BLI SÅ HIMMLA KUL :D  men vi skriver så klart när vi kommer hem :D Vi skulle aldrig glööööööööma det!! Vi älskar ju er :* men iaf så vaknade JAG nyss men inte W hon låg o tittade på mig o sa Frida Frida vakna -.- hhiii   Meen har inte s mycket att skriva omn faktist    Tråkigt    Men tyär ingen bild har typ inte så många nu -.- 

 

 

 

 

                        XoXo F o W

Av Frida o Wilma - 13 augusti 2012 21:24

Tjena Tjena bloggen F o W här :* Jaa nu Bilder :P W ska sova hos mig to night :D  :

  Svara Wilma Svara!! Bild 1

  Pang Pris På W :p Bild 2

   

Tror du att du är vig eller? 3   Världens starkaste :P    En blick kan säga mer än 1000 ord...   Hej   Hallå      

Tror du att du inte syns Wilma ??

 

 

 

 

 

Snygging??

 

 

It´s not Wilma It´s Frankenstain :p  SÖÖtizzz

 

 

Cool eller?? 

 

 

Puss på läsare // W

 

  

Du är min ängel! <3   

 

 

 

 

                          XoXo Friday And Wednesday! 

Presentation


Tjena vi är 2 tjejer på 11 o 9 år o Älskar djur Speciel kaniner hundar o Häsatar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att vi ska lägga ut mer??
 Videosar
 Bilder på oss o djuren
 prata om våra liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards